OSG-leerlingen Cinta van Beusekom, Mirte Schuijl, Teddy Westra en Marly Siebeling hebben donderdagmiddag samen met docent Marlieke Daals met stoepkrijt allemaal hartjes getekend bij de ingang van de Gollards. Om op deze manier de bewoners en medewerkers een hart onder de riem te steken. Verzorgingshuizen mogen tot 6 april geen bezoekers meer ontvangen. De reacties waren lovend. Het initiatief haalde zelfs de landelijke media in de uitzending van WLN op NPO1.
Bijna de beste van Nederland!
26 jun 2026
Van alle inzendingen werd onze school, samen met nog twee andere, door een vakjury…
